Hitro.bg - Всички офети за групово намаление
Hitro.bg - Всички актуални оферти
Hitro.bg - Всички оферти
Hitro.bg - Търсене във всички оферти Всички оферти за групово намаление Промоции, оферти Сайтът за зехтин и маслини
Групово пазаруване, изгодни оферти Клуб 50+ начало - Клуб 50+
Статии

Българката смята готвенето за важно, носи й удовлетворение

CredoWeb 2014-01-13
Българката смята готвенето за важно, носи й удовлетворение - хранене, диететика, меню
Средната цена, която харчим за приготвянето на предпочитаните ястия обикновено не надвишава 10 лв., сочи проучване

Скорошно проучване за хранителните навици на българите, направено по поръчка на най-популярната марка кулинарни продукти в България - MAGGI показва, че готвенето започва да играе все по-голяма роля в живота на българката. Проучването обхваща 1000 потребители и е разработено от IPSOS България*. Според данните за 92% от дамите готвенето е от изключителна важност, тъй като им помага да се чувстват ценни и признати от своето семейство. Българката вярва, че е важно да готви за близките си (94%) и се чувства удовлетворена, когато го прави (93%). Средната цена, която харчим за приготвянето на предпочитаните ястия обикновено не надвишава 10 лв., с които готвим предимно ястия с месо (30%) и салати (17%), едно от най-често приготвяните ястия е пиле с картофи на фурна – (3 пъти месечно) В топ 5 на любимите ни гозби се нареждат традиционните ястия пиле с ориз, пиле с картофи, мусака и шопска салата. Любимото ни пиле с картофи ни струва средно 8,1 лв., пилето с ориз - 7,7 лв., а за продуктите, необходими за приготвянето на мусака, плащаме 7,4 лв.

Освен емоционалните ползи, които носи, готвенето допринася и за по-голям контрол над бюджета на домакинството - сами избираме продуктите, контролираме тяхното качество и количество и не на последно място избираме каква цена да платим. Именно тези ползи са причината респондентките да твърдят, че готвенето за семейството им е важно за тях (94%), и е култура (87%). За да отговори на изискванията на потребителите и да предостави разнообразни и достъпни идеи за всеки ден и всеки вкус, MAGGI обяви, че обновява своята гама продукти за готвене MAGGI Малки Тайни, помагайки на потребителите да постигнат балансиран хранителен режим. Първият продукт от новата серия MAGGI Малки Тайни „Сочно пиле с картофи и гъбен сос“ е лансиран на пазара с изцяло обновена рецепта. 35% от съдържанието на новата формула се заема от 7 вида изсушени зеленчуци, а ароматните билки и подправки допълнително освежават и подсилват вкуса, без добавяне на консерванти и мононатриев глутамат.Продуктът предоставя възможност за контрол на ястието по отношение на вкус, порция, цена, количество и качество. MAGGI Малки Тайни „Сочно пиле с картофи и гъбен сос“ е разработен специално, за да улесни готвенето, превръщайки го в лесно и приятно занимание с гарантиран резултат.

„Българският потребител обръща все по-голямо внимание на хранителните качества и ползи от продуктите, с които се храни. Разнообразната и топла домашно приготвена храна е много важна за изграждането на балансиран хранителен режим, а готвенето носи както множество функционални, така и емоционални ползи. Когато готвим, ние използваме пресни продукти и можем да контролираме качеството на храната, която консумираме. Именно за това концепцията на MAGGI Фикс Малки тайни е толкова успешна, а целта ни е да предоставяме нови идеи за достъпно, бързо, лесно и полезно приготвяне на вкусни ястия за всеки повод“, коментира Нели Ангелова, бизнес мениджър „Кулинарни продукти“ в Нестле България.

Ежедневното готвене невинаги е лесно и забавно, особено във времена като днешните, когато стресът и забързаният начин на живот заемат основно място в ежедневието на съвременния човек. От друга страна динамичната икономическа обстановка оказва силно влияние върху потребителското поведение, като хората стават все по-чувствителни към цената. Потребителите търсят достъпни продукти, които обаче да отговарят на все по-високите им изисквания за качество и да им носят добавена стойност. Лансирането на обновената гама продукти е част от цялостната концепция на Нестле да предоставя на потребителите достъпни и полезни хранителни продукти, като насърчава балансираното хранене и активния начин на живот.




бутони за социални мрежи

"Още за здравето" - WEB TV

Научете децата да мият правилно зъбите си

Скъпи приятели,

Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет.

Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти.

Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg