Здравеопазване - Институции и организации
Експерти: Добрият фармацевт изслушва пациентитеИлиана Славова 2010-04-08
![]() Фармацевтите осъзнават, че в условията на криза отношението към клиентите е важен фактор за успеха на техния бизнес. Такава позиция изрази пред Хелт медия Аделина Любенова, отговорен магистър-фармацевт на дистрибуторската фирма „Стинг”. „Аптеките инвестират основно в клиентите чрез консултациите, които правят ежедневно, ежеминутно. Тези хора стоят на прага на болката.” – подчерта Аделина Любенова. Добрият фармацевт може да бъде разпознат именно по отношението му към пациента, смята Явор Янкулов, доктор по икономика и преподавател в УНСС. „На първо място той изслушва пациента. После му задава въпроси, внимателно уточнява какво той иска, какво очаква. Освен това отговаря на въпросите на пациента.” – коментира Явор Янкулов. По думите на Аделина Любенова, големите фармацевтични компании също не са безразлични към темата – в края на март 28 производители на лекарства се включиха във Втората маркетингова конференция за фармацевти в Боровец, основна тема на която беше подходът към пациентите.
бутони за социални мрежи |
Скъпи приятели, Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет. Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти. Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg Последни статии |