Hitro.bg - Всички офети за групово намаление
Hitro.bg - Всички актуални оферти
Hitro.bg - Всички оферти
Hitro.bg - Търсене във всички оферти Всички оферти за групово намаление Промоции, оферти Сайтът за зехтин и маслини
Групово пазаруване, изгодни оферти Клуб 50+ начало - Клуб 50+
Здравеопазване - Институции и организации

Педиатричната болница в София получи голямо дарение

health.bg 2011-02-01
Институции и организации : Педиатричната болница в София получи голямо дарение - Рйфайзенбанк, инфузомати, д-р Мария Екимова, кампания „Избери, за да помогнеш”
Университетската педиатрична болница в София получи чек за 61 766 лв. за закупуване на апарати за венозни вливания (инфузомати).

Лечебното заведение беше включено във втората дарителска кампания на Райфайзенбанк „Избери, за да помогнеш”.

„За прецизното прилагане на животоспасяващи медикаменти болницата се нуждае от инфузомати за своите седем клиники. Апаратите позволяват да се следи приложението на няколко медикамента едновременно, включително на цитостатици и антибиотици, и други специфични разтвори за лечение на болните деца”, каза директорката на лечебното заведение д-р Мария Екимова.

Годишно в единствената у нас самостоятелна специализирана детска болница, която осъществява високоспециализирана и квалифицирана медицинска помощ, се преглеждат над 12 хил. деца, а за лечение постъпват над 6 500.

Лечебното заведение разполага със 105 легла. За малките пациенти се грижат 65 лекари. Болницата е единствената у нас, която има Клиника по детска нефрология и диализа, Клиника по клинична генетика, Клиника по детска ревматология, кардиология и хематология. Единствено в това лечебно заведение се прави скрининг на всяко новородено дете за вродена аномалия на щитовидната жлеза. Болницата има и уникална лаборатория по цитогенетика.

Във втората дарителска кампания „Избери, за да помогнеш” на Райфайзенбанк през 2010 г. са събрани общо 391 540 лв. в периода от октомври 2010 – януари 2011 г. Близо 70% от сумата е за здравни проекти, съобщиха от отдел „Връзки с обществеността” на банката.
Средствата са набрани от дарения на служителите на групата Райфайзен и банката, която за всяка лично дадена сума е добавила по още 100 лв., чрез sms-и, както и от директни постъпления по сметките на организациите.

Кампанията подкрепя 30 благотворителни проектa в здравеопазването, социалната сфера, опазването на околната среда, културата и образованието. Най-много средства е събрал проектът на фондация „Помощ за благотворителността в България” в подкрепа на децата с церебрална парализа - 78 887 лв., следван от проекта на Университетската педиатрична болница в София за закупуване на апарати за венозни вливания - 61 766 лв. На трето място е проектът на Националния онкологичен медицински център за осъществяване на скриниг на рака на гърдата - 51 378  лв.

171 служители на групата Райфайзен са избрали да направят дарения за каузи по свой личен избор, които предварително не са били включени в списъка на кампанията, като набраните средства по тези проекти възлизат на 21 454 лв.

Средствата, събрани от банката, служителите, външните дарения и чрез sms-и, надвишават с близо 23 хил. лв. сумата от първото издание на кампанията.
„Благодарение на нашите служители и подкрепата, която получихме от нашите партньори и лицата на кампанията – Гала, Ники Кънчев, Део и Деян Донков, успяхме да съберем значителни средства в подкрепа на важни за обществото каузи, които надхвърлят събраната сума по време на първото издание на кампанията”, заяви Момчил Андреев, председател на Управителния съвет и изпълнителен директор на Райфайзенбанк.




бутони за социални мрежи

"Още за здравето" - WEB TV

Научете децата да мият правилно зъбите си

Скъпи приятели,

Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет.

Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти.

Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg