Любопитно
Загубата мотивира по-силно от печалбатаhealth.bg 2008-09-26
Наблюдението върху мозъка на хора, участващи в търгове, показва, че реакцията на загубите е много по-активна, отколкото на печалбите.Наблюдението върху мозъка на хора, участващи в търгове, показва, че реакцията на загубите е много по-активна, отколкото на печалбите. Именно загубата подтиква участниците в аукциони да продължат и да бъдат "зарибени". Изводът в изследването на американски учени, публикувано в сп. Сайънс, опровергава досегашната теория, че плащането на висока цена за желания предмет е предизвикано от "наслада от победата". Според тях хората повече мразят да губят, отколкото обичат да печелят. Учените очакват тези изследвания да хвърлят повече светлина върху мотивацията при решенията, свързани с пари – например на фондовите борси. бутони за социални мрежи |
Скъпи приятели, Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет. Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти. Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg Последни статии |