Hitro.bg - Всички офети за групово намаление
Hitro.bg - Всички актуални оферти
Hitro.bg - Всички оферти
Hitro.bg - Търсене във всички оферти Всички оферти за групово намаление Промоции, оферти
Групово пазаруване, изгодни оферти Клуб 50+ начало - Клуб 50+
Цистит | Грип | Алергия | Сенна хрема | Ринит | Умора | Кашлица | Стави | Безсъние | Запек | Главоболие | Женско здраве | Артроза | Разширени вени | Гъбички |

Колит | Вестник "Животът днес" | Списание "Health.bg"
Здравето от А до Я - Хранене и диети

Сбогом мазнини - двуседмична диета

health.bg 27-09-2011
Хранене и  диети  : Сбогом мазнини - двуседмична диета - здраве, диета, мазнини, калории,
Казахме "довиждане" на лятото и затворихме в сърцата си слънчевите спомени, които ще ни топлят през дългите студени дни, но дълго жадуваната почивка ни дари и с няколко излишни килограма.

Новата диета на специалистката по хранене Фиона Кърк се основава на сериозни изследвания и обещава за минимално време максимум загуба на тлъстини, при това без ограничения.

Диетата не е драстична и депресираща. В нея се набляга на промяната на приеманите хранителни вещества, хранителните навици и начина на живот, за да се постигне по-добро изгаряне на мастните клетки – жените имат около 34 милиарда мастни клетки, а мъжете около 25. Според изследванията на Кърк, определени храни и навици могат да ускорят процеса на изгаряне.

ПЪРВЕНЦИТЕ ПО ИЗГАРЯНЕ НА МАЗНИНИ

КАЛЦИЙ
Научните изследвания показват, че при богатата на калций диета се изгарят повече калории и се натрупват наполовина по-малко тлъстини, отколкото при диета бедна на калций. Калцият се свързва с жлъчните киселини и увеличава количеството на мазнините, които се изхвърлят през червата. Богати на калций храни са извара, спанак, броколи, консервирана сьомга и сирене.

OMEГА-3 МАСТНИ КИСЕЛИНИ
Те се съдържат в мазните риби, зрелия фасул, граха, авокадото и орехите. Според учените, омега-3 мастните киселини са едно от най-ефикасните средства за трайно отслабване. Те допринасят за поддържането на нормално ниво на кръвната захар, за нейното натрупване в мускулни, а не в мастни клетки, и предпазват от превръщането на калориите в мазнини.

ФЕРМЕНТИРАЩИ ВЪГЛЕХИДРАТИ
Те се съдържат в лещата, фасула, царевицата, граха, ечемика, овеса, кафявия ориз. Ферментиращите въглехидрати са много полезни. Те не са калорични, регулират чревната функция и намаляват трупането на мазнини след хранене.

АСТАКСАНТИН
Този картеноид се съдържа в сьомгата, скаридите, лангустата, розовата пъстърва и раците. Той увеличава изразходването на енергията.



бутони за социални мрежи

"Още за здравето" - WEB TV

Научете децата да мият правилно зъбите си

Лекари


Търсене

Здравни заведения

Търсене

Аптеки

Търсене