Hitro.bg - Всички офети за групово намаление
Hitro.bg - Всички актуални оферти
Hitro.bg - Всички оферти
Hitro.bg - Търсене във всички оферти Всички оферти за групово намаление Промоции, оферти Сайтът за зехтин и маслини
Групово пазаруване, изгодни оферти Клуб 50+ начало - Клуб 50+
Здравето от А до Я - Детското здраве

Учени откриха защо децата са мързеливи

health.bg 2013-05-28
Детското здраве  : Учени откриха защо децата са мързеливи  - деца, мързел, спорт, физическа активност, пубертет, credoweb.bg
Оказало се, че физическата активност на децата значително спада към 9-ата им година.

Британски учени съветват родителите да не се сърдят на  децата си, че са мързеливи, тъй като те съхраняват енергията си, която им е нужна за растежа, пише в. „Дейли мейл”.

Eкипът на Брад Меткалф от университета в Ексетър изследвал 300 британски деца на възраст от 5 до 15 години. Специалистите събрали информация и чрез уреди за движение, които били прикрепени към талията на момчетата и момичетата веднъж годишно.

Проучването установило, че физическата активност на децата значително спада към 9-ата им година, като тя е по-силно изразена при момичетата, започващи да навлизат в пубертета. Децата избягвали физическите упражнения както в училище, така и вкъщи. Същото важало и в дните, когато не ходели на училище и би трябвало да имат повече енергия.

„Децата в пубертета са по-малко активни не защото са мързеливи, а защото съхраняват енергията си за растеж и за натрупване на мускулна маса, твърди Брад Меткалф, цитиран от БТА. В случая при момичетата „спестената енергия” им е нужна и за да се подготвят телата им за бъдещи бременности”.

Откритието на британските специалисти обяснява защо много често пропадат опитите да бъде повишена физическата активност на децата. Техният привиден „мързел” е по-скоро с еволюционни корени, отколкото с психологически. От хилядолетия биологичният часовник на човека действа така, че да се съхрани повече енергия по време на пубертета и за възпроизводството на индивида.

бутони за социални мрежи

"Още за здравето" - WEB TV

Научете децата да мият правилно зъбите си

Скъпи приятели,

Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет.

Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти.

Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg